KAMPAŇ

Hlavní ideová linie – „Slaměný program“

Myšlenka vychází ze surovinové podstaty cereálních produktů a využívá kreativních možností přírodních materiálů. Zdravý život je oprávněně velmi úzce spojován s přírodními zdroji, které zároveň v podvědomí zákazníků přesvědčivě potvrzují zdravý základ nabízených potravin.

Grafika i reálná (živá) propagace tedy využívá prezentaci obilovin (pšenice, žito, oves, ječmen, slunečnice, pohanka, proso…) jako rostlin i semen, dekoračním materiálem je sláma a slaměné výrobky, kukuřičné šustí atd.

Příklady realizace:

Leták, plakát, billboard, tisková inzerce: Slogan – ZDRAVÝ ŽIVOT VÍTĚZÍ

Motiv: Na stupních vítězů, které jsou v krajině pod slunečným nebem postaveny z balíků slámy, stojí trojice mladých zdravých „reprezentantů“ v barvách projektu ZDRAVÝ ŽIVOT.  Na dresech mají loga nebo emblémy programu a nápisy ZDRAVÍ, KVALITA, CHUŤ. Zdraví je na prvním místě.

Variace: Pouze na nejvyšším stupni je usměvavá štíhlá kráska pojídající cereální produkt.

Motiv: Letecký snímek nápisu ZDRAVÝ ŽIVOT, sestaveného ze slaměných balíků v krajině.

(ukázka ze scénáře reklamní kampaně projektu „Zdravý život“)

...