KAMPAŇ
Hlavní ideová linie – „Slaměný program“
Myšlenka vychází ze surovinové podstaty cereálních produktů a využívá kreativních možností přírodních materiálů. Zdravý život je oprávněně velmi úzce spojován s přírodními zdroji, které zároveň v podvědomí zákazníků přesvědčivě potvrzují zdravý základ nabízených potravin.
Grafika i reálná (živá) propagace tedy využívá prezentaci obilovin (pšenice, žito, oves, ječmen, slunečnice, pohanka, proso…) jako rostlin i semen, dekoračním materiálem je sláma a slaměné výrobky, kukuřičné šustí atd.
Příklady realizace:
Leták, plakát, billboard, tisková inzerce: Slogan – ZDRAVÝ ŽIVOT VÍTĚZÍ
Motiv: Na stupních vítězů, které jsou v krajině pod slunečným nebem postaveny z balíků slámy, stojí trojice mladých zdravých „reprezentantů“ v barvách projektu ZDRAVÝ ŽIVOT. Na dresech mají loga nebo emblémy programu a nápisy ZDRAVÍ, KVALITA, CHUŤ. Zdraví je na prvním místě.
Variace: Pouze na nejvyšším stupni je usměvavá štíhlá kráska pojídající cereální produkt.
Motiv: Letecký snímek nápisu ZDRAVÝ ŽIVOT, sestaveného ze slaměných balíků v krajině.
(ukázka ze scénáře reklamní kampaně projektu „Zdravý život“)
...